Kontakt og kundeservice

Ring eller skriv til os - Vi elsker at tale med vores kunder

Landets førende eksperter i kaffe, kapsler, maskiner m.v. sidder klar til at hjælpe dig på telefonen alle hverdage 10-15. E-mailen besvarer vi alle hverdage mellem kl. 8.00 og 18.00.

Vil du hellere finde svaret selv? Se vores ofte stillede spørgsmål:

  • Hvornår modtager jeg min ordre?

    Vi sender alle ordrer alle hverdage. De fleste af vores kunder modtager deres ordre dagen efter den er bestilt.

    Hvis du endnu ikke har modtaget din pakke kan du prøve at følge den via det sporingslink, du har modtaget pr. mail. Hvis det ikke virker skal du selvfølgelig bare ringe eller skrive til vores kundeservice.

  • Hvad skal jeg vælge?

    Hvis du er I tvivl om hvad du skal vælge, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til vores kundeservice, hvor vores eksperter sidder klar til at vejlede dig.

  • Er I altid billigst?

    Vi har prismatch på alle produkter. Det er din garanti for, at du trygt kan handle hos os.

    Hvis du har købt et produkt hos os, og mod forventning har fundet produktet billiger et andet sted, kan du læse mere om hvad du skal gøre her.

  • Jeg har fået en defekt vare

    Hvis du har modtaget en vare du ikke er tilfreds med, kan du få hurtig hjælp ved at skrive en mail til os, hvor du beskriver hvilket produkt der er defekt samt dit ordrenummer.

  • Hvornår får jeg en ordrebekræftelse?

    Når vi modtager din bestilling, sender vi automatisk en ordrebekræftelse til dig inden for 15 minutter.

    Hvis du ikke kan finde ordrebekræftelsen, kan du prøve at kigge i mappen ”spam”. Hvis den ikke er der, kan vores kundeservice sende dig en ny hvis du skriver til dem.

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du starte med at kontakte vores kundeservice, som nemt og hurtigt skal guide dig igennem proceduren for returnering.

    Inden du kontakter os kan du med fordel læse vores handelsbetingelser for returneringer.

  • Kan jeg hente min ordre hos jer?

    Vi har desværre ikke mulighed for at udlevere pakker fra vores lager. Vi er en 100 % online butik.

  • Kan jeg handle som virksomhed?

    Ja. Mange af vores kunder er virksomheder. Virksomheder handler på præcis samme måde som private, og det er desværre ikke muligt at købe med kredit eller med EAN-nummer.

  • Jeg savner et produkt

    Vi har vi et stort udvalg, som hele tiden skifter både pga. årstider og leverandørernes sortiment.

    Hvis du tidligere har købt et produkt hos os, som du ikke længere kan finde – eller har du idéer til, hvad vi mangler - så hører vi altid meget gerne fra dig.