Kontakt og kundeservice
Kaffekapslen’s kundeservice vil med glæde hjælpe dig, hvis du har spørgsmål
Vores vision er at gøre det så nemt som muligt at købe kaffekapsler, kaffepuder og hele bønner. Hvis du har spørgsmål til os, kan du måske finde svaret i vores afsnit nedenfor – hvis ikke, er du selvfølgelig meget velkommen til at ringe til os.
Hvad koster levering?
Vi tilbyder gratis levering til pakkeshop på alle bestillinger over 499 kr.
At sende mindre pakker kræver unødvendigt mange ressourcer. Derfor vil levering koste fra 49 kr., hvis du bestiller for mindre end 200 kr. Vi håber, du vil hjælpe os med at minimere fragtomkostningerne ved at kombinere dine bestillinger.
Jeg vil gerne ændre eller annullere min ordre
Det er desværre ikke muligt at ændre en ordre, men du kan annullere din ordre og placere en ny. Du kan nemt annullere en ordre, der ikke er blevet pakket. Gå ind på din kundekonto, og i dine ordreoplysninger skal du klikke på knappen "Annuller ordre" og bekræfte.
Jeg har glemt at afhente min pakke. Hvad sker der nu?
Din pakke kan afhentes hos pakkeshoppen inden for 7 dage - ellers sender GLS den retur til os.
Det er altid lidt træls når man ikke når at hente sin pakke, men desværre har vi ikke mulighed for at sende den igen. Når vi har fået den retur, refunderer vi automatisk pengene til dig som hvis du havde fortrudt din ordre.
Jeg har ombestemt mig, og jeg vil gerne sende mine produkter tilbage. Kan i hjælpe?
Hvis du vil sende varer retur til os, kan du læse afsnittet om vores returneringspolitik her. Du kan også bruge en returlabel, som du kan få ved at kontakte kundeservice.
Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad skal jeg gøre?
Det er aldrig sjovt at modtage en defekt vare – men det er heller ikke sjovt at gå glip af den lækre kaffe, som du har glædet dig til at modtage.
Kontakt os hvis du har fået nogen defekte vare - så vi kan finde den bedste løsning, der passer lige til dig.
Når du kontakter os skal du sende følgende med:
For maskiner:
- Ordrenummer
- Navn på maskinen
- Billede eller video der viser problemmet
- Type og serienummer på din maskine gerne som billede (kan findes på undersiden af din maskine eller bag vandtanken)
Andre produkter:
- Ordrenummer
- Billede af defekte produkter
- Navn på produkttet
- Batchnummer og udløbsdato (står på pakken)
Vi glæder os til at hjælpe dig
Ring til os
70 12 79 13
Mandag - Fredag: 09.00 - 13.00