Kontakt og kundeservice

Kaffekapslen’s kundeservice vil med glæde hjælpe dig, hvis du har spørgsmål 

Vores vision er at gøre det så nemt som muligt at købe kaffekapsler, kaffepuder og hele bønner. Hvis du har spørgsmål til os, kan du måske finde svaret i vores afsnit nedenfor – hvis ikke, er du selvfølgelig meget velkommen til at ringe til os.

 

Jeg vil gerne ændre min bestilling. Kan i hjælpe mig? 

Vi er hurtige til at pakke din ordre, så hvis du har glemt at tilføje produkter til din bestilling, eller hvis du har bestilt noget forkert, må du gerne kontakte os hurtigst muligt så vi kan nå at hjælpe dig.

Husk at have dit ordrenummer klar når du kontakter os.

 

Jeg har glemt at afhente min pakke. Hvad sker der nu? 

Din pakke kan afhentes hos pakkeshoppen inden for 7 dage - ellers sender GLS den retur til os. 

Det er altid lidt træls når man ikke når at hente sin pakke, men desværre har vi ikke mulighed for at sende den igen. Når vi har fået den retur, refunderer vi automatisk pengene til dig som hvis du havde fortrudt din ordre.

 

Jeg har ombestemt mig, og jeg vil gerne sende mine produkter tilbage. Kan i hjælpe? 

Hvis du vil sende varer retur til os, kan du læse afsnittet om vores returneringspolitik her. Du kan også bruge en returlabel, som du kan få ved at kontakte kundeservice.

 

Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad skal jeg gøre? 

Det er aldrig sjovt at modtage en defekt vare – men det er heller ikke sjovt at gå glip af den lækre kaffe, som du har glædet dig til at modtage. 

Kontakt os hvis du har fået noget defekt - vi er eksperter i at finde den bedste løsning, der passer lige til dig.

Hvis muligt må du gerne sende et billede af defekte produkter (inkl. batchnummer og udløbsdato eller serienummer til maskiner), med din henvendelse, så vi kan sende det videre til vores leverandør. 

 

Ring til os

70 12 79 13
Åbningstider: Mandag - Fredag: 09.00 - 16.00

Skriv til os