Tassimo Happy

T10 kapselmaskine

Lagerstatus: På lager

Vejl.: 399,00 kr

Nu: 199,00 kr

ELLER
Det er en god idé at købe kapsler og afkalkning sammen med maskinen

Produktspecifikationer

Mærke Bosch
Kapselsystem Tassimo
Egenskab Maskine

Produktbeskrivelse af Tassimo Happy

Dette er Tassimo-maskinen til dig, som ønsker den fulde Tassimo-oplevelse, men har begrænset plads i køkkenet eller ønsker en maskine, som ikke fylder så meget. Selvom maskinen er lille, har du naturligvis fuld glæde af Tassimos univers af kaffe, the og kakao – alt sammen let og enkelt – ved betjening af kun en enkelt knap.

Når du indsætter en kapsel i maskinen, aflæses kapslens stregkode med ”IntelliBrew-systemet”, og maskinen doserer vandmængden automatisk. Hvis du ønsker en anden styrke kan du manuelt indstille brygningen. Afkalkning og vedligeholdelse foregår også ved brug af IntelliBrew, idet maskinen selv fortæller, hvornår det er tid til at afkalke - og ved hjælp af en Service T-Disc kører maskinen selv et program. Det eneste du skal sørge for, er at have afkalkningsmiddel til maskinen.

Rengøring kan gøres med en våd klud, og alle aftagelige dele tåler opvaskemaskine.

Denne maskines design gør, at vandtanken er synlig fra fronten af maskinen, ligesom den nemt kan betjenes fra siden - så du behøver ikke at flytte på maskinen for at komme til. Højden på drypbakken kan nemt justeres med en enkelt knap – Så kan du både bruge høje glas og mindre kopper.

Med en Tassimo Happy kan du lynhurtigt få en kop varm kaffe. Maskinen er lynhurtigt i brug – også selvom den har været slukket. Du kan ligeledes lave flere kopper efter hinanden, uden du skal vente på opvarmning.

Bedømmelser

17 bedømmelser
15
2
0
0
0
Berg
10. august 2019
Handy og nem lille maskine, der ikke fylder meget i sommerhuset med begrænset plads
Trine
28. juli 2019
Super nem maskine at betjene. Vi har købt den til børnene, så de kan lave varm kakao :)
Niels
23. juli 2019
Lille fin maskine til morgenkaffen
Pia Eriksen
28. juni 2019
Lækker lille kaffeautomat der laver Latte, kaffe og andet til mig hurtigt når jeg lige trænger til et krus.

Bedømmelser af Tassimo Happy

10. august 2019
Handy og nem lille maskine, der ikke fylder meget i sommerhuset med begrænset plads
28. juli 2019
Super nem maskine at betjene. Vi har købt den til børnene, så de kan lave varm kakao :)
23. juli 2019
28. juni 2019
Lækker lille kaffeautomat der laver Latte, kaffe og andet til mig hurtigt når jeg lige trænger til et krus.
20. juni 2019
Dejlig lille maskine der passer til mit behov og hurtig og stabilt brygger min yndlings kaffe ????
07. juni 2019
fantastisk maskine kaffen er god og meget varm nem at betjene
20. august 2019
Liten og nett. Lite lyd, mangler av og på knapp. Tanken holder til ca 3 krus.
20. august 2019
Hittil så er jeg fornøyd med maskinen. Eneste minuset så langt er at det ikke er en av/på knapp.
19. august 2019
Fungerar som jag hade förväntat mig.
02. august 2019
Som alla tassimomaskiner är det perfekt att man har streckkoden, , lagom storlek, lite bökig att öppna annars en bra enkel maskin
23. juli 2019
Bra enkel maskin, okomplicerad, bra kaffe, väldigt nöjd..
16. juli 2019
Var litt for enkel, siden jeg har hadt sen største utgaven tidligere . men grei nok.
28. juni 2019
Mycket bra maskin!!! Vi är otroligt nöjda, lätt att arbeta med och du njuter snabbt av en god kopp kaffe....rekommenderas varmt!!!
26. juni 2019
Liten og brukervennlig kaffemaskin :-)
06. juni 2019
Sehr praktische kleine Maschine. Kaffee ist super. Ich bin sehr zufrieden.
30. april 2019
Otroligt bra maskin
Vi har den på landet snabb att Få morgonkaffe
10. april 2019
Meine Lieblingsmaschine - perfekt für den Morgenkaffee
Berg
10. august 2019
Trine
28. juli 2019
Niels
23. juli 2019
Pia Eriksen
28. juni 2019
Anette
20. juni 2019
Dejlig lille maskine der passer til mit behov og hurtig og stabilt brygger min yndlings kaffe ????
lis
07. juni 2019
fantastisk maskine kaffen er god og meget varm nem at betjene
Kathrin
20. august 2019
Liten og nett. Lite lyd, mangler av og på knapp. Tanken holder til ca 3 krus.
Lill Iren
20. august 2019
Hittil så er jeg fornøyd med maskinen. Eneste minuset så langt er at det ikke er en av/på knapp.
Ronny
19. august 2019
Fungerar som jag hade förväntat mig.
martina blomgren
02. august 2019
Som alla tassimomaskiner är det perfekt att man har streckkoden, , lagom storlek, lite bökig att öppna annars en bra enkel maskin
Peter
23. juli 2019
Bra enkel maskin, okomplicerad, bra kaffe, väldigt nöjd..
Ellen Hermansen
16. juli 2019
Var litt for enkel, siden jeg har hadt sen største utgaven tidligere . men grei nok.
Niklas
28. juni 2019
Mycket bra maskin!!! Vi är otroligt nöjda, lätt att arbeta med och du njuter snabbt av en god kopp kaffe....rekommenderas varmt!!!
Torstein Skjøstad
26. juni 2019
Liten og brukervennlig kaffemaskin :-)
Danners
06. juni 2019
Sehr praktische kleine Maschine. Kaffee ist super. Ich bin sehr zufrieden.
Jane Larsen
30. april 2019
Otroligt bra maskin
Vi har den på landet snabb att Få morgonkaffe
Olaf
10. april 2019
Meine Lieblingsmaschine - perfekt für den Morgenkaffee

Bedøm Tassimo Happy

•   1 stjerne 2 stjerner 3 stjerner 4 stjerner 5 stjerner
    Bedømmelse:
  • Anmeldelse (mindst 20 tegn) 20