Beskrivelse

Kompakt og brugervenlig kapselmaskine til både køkken og kontor.

Tassimo Style er en kompakt maskine, som er stop fuld af funktionalitet og brugervenlighed. Med den særlige IntelliBrew-funktion, skal du blot indsætte din favoritkapsel – så klarer maskinen selv resten. Informationer om mængder, tryk og temperatur får maskinen fra stregkoden på kapslen – og det eneste du skal gøre, er derfor at trykke på knappen, når du har sat koppen klar. På under et minut er din favorit klar – hvad end det er sort kaffe, diverse caféklassikere, te eller kakao.

Til Tassimo finder du et bredt udvalg af populære mærker og velkendte favoritter, så du kan få din morgenkaffe præcis som du kender den. Derudover er der et væld af nye varianter at smage, når jagten går ind på nye favoritter.

Specifikationer

Stk.

1

Mærke

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Tassimo Style (sort)

T11 kapselmaskine

(20)

Anmeldelser (20)

Rigtig god maskine, når man bare vil lave en kop kaffe Læs mere
En gave vedkommende blev meget glad for👍 Læs mere
Den er rigtig god kaffemaskine. Læs mere
Très bonne cafetière mais petit réservoir Læs mere
Hurtig service. Dejlig nem maskine, kunne dog ønske en større vandbeholder Læs mere
Vanskeligt at finde kaffekapsler, til denne
maskine.
Læs mere
Det er den mest fantastiske kaffe maskine Læs mere
Den spiller bare! Læs mere
Bedre maskine end den jeg har haft Læs mere
Hygge
Læs mere
Er helt ny til kaffemaskiner, så købte den billigste.

Det viste sig at være en god investering, da maskinen perfekt opfylder mine behov :)

Nem at betjene, larmer ikke mere, laver hurtigt kaffen - og så var den billig.
Læs mere
Købte den for et år siden og tænkte ,nok for billig . Men jeg har den i nu og bruger den hver dag. Lille fin kaffemaskine som ikke fylder i mit lille køkken. Læs mere
Fin og billig Læs mere
Godt produkt - hurtig levering Læs mere
Super lille maskine. Den er dejlig simpel og let at bruge. Læs mere