Tassimo Style

T11 kapselmaskine

(11)

På lager

På lager

Kompakt og brugervenlig kapselmaskine til både køkken og kontor.

Tassimo Style er en kompakt maskine, som er stop fuld af funktionalitet og brugervenlighed. Med den særlige IntelliBrew-funktion, skal du blot indsætte din favoritkapsel – så klarer maskinen selv resten. Informationer om mængder, tryk og temperatur får maskinen fra stregkoden på kapslen – og det eneste du skal gøre, er derfor at trykke på knappen, når du har sat koppen klar. På under et minut er din favorit klar – hvad end det er sort kaffe, diverse caféklassikere, te eller kakao.

Til Tassimo finder du et bredt udvalg af populære mærker og velkendte favoritter, så du kan få din morgenkaffe præcis som du kender den. Derudover er der et væld af nye varianter at smage, når jagten går ind på nye favoritter.

Antal kapsler

1

Mærke

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Egenskab

Maskine

Special Price

229,00 kr.

Bedømmelse:
Anmeldelse af
dejlig nem lille maskine
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Dejligt kaffemaskine
Spare en masse kaffe
Nemt at håndterer
Jeg syntes det er det beste jeg har købt , for ikke redt
Mange penge.
Plus til jer
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Den fungerer fantastisk godt, der er ikke noget larm, når jeg laver mig en kop kaffe eller kop chokolade, jeg kan godt lide at den rent faktisk lægger et lille lag skum på toppen.
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Min första kaffemaskin som tar kapslar och jag älskar den! Lagom för 2 pers och om man har gäster ibland! Går väldigt snabbt och gör en sån god kaffe!
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Die Maschine ist super
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Die Kaffeemaschine empfehle ich euch.Sehr gut und sehr günstig.
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Ich bin sehr zufrieden. Schnelle unkomplizierte Lieferung.
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Super Preis! Etwas leiser als das Vorgängermodell.
Bedømmelse:
Anmeldelse af
très contente de ma Tassimo style, j'aime le nouveau design ! large choix de produits pour cette machine. j'ai eu un problème avec la première reçu mais Marie du service après vente à été génial, super accueil et très à l'écoute, la machine à été remplacée illico . merci Marie. mon mari profite de son café à nouveau. j'adore ce site!!
Bedømmelse:
Anmeldelse af
Fantastisk lille maskine, som bliver brugt dagligt????
Nem at håndtere, virker perfekt og jeg har fundet en del favoritter blandt de mange kapsler til denne model????
Min varmeste anbefaling herfra????

Vare 1 til 10 af 11 total

pr. side

Skriv din egen anmeldelse
Du anmelder: Tassimo Style
Indlæser...

Din anmedelse er indsendt og vil blive godkendt hurtigst muligt