Starbucks til Dolce Gusto

13 produkter
Sortering:
Starbucks Caffé Latte
(30)
45,00 kr.
Starbucks Caramel Macchiato
(42)
45,00 kr.
Starbucks Vanilla Macchiato Madagascar
(19)
45,00 kr.
Starbucks Grande House Blend
(22)
45,00 kr.
Starbucks White Mocha
(3)
43,00 kr.
Starbucks Sunny Day Blend Americano pakke og kapsel til Dolce Gusto
(6)
39,00 kr.
Starbucks Latte Macchiato
(13)
45,00 kr.
Starbucks Cappuccino
(25)
45,00 kr.
Starbucks Grande Veranda Blend
(12)
45,00 kr.
Starbucks Doubleshot Espresso Iskaffe
(5)
17,00 kr.
Starbucks Colombia Espresso
(4)
45,00 kr.
Starbucks Espresso
(3)
45,00 kr.
Starbucks Blonde Espresso Roast
45,00 kr.

Starbucks at Home – Caféen i dit køkken

Starbucks er for mange af os synonym med kaffespecialiteter. Siden den første butik åbnede i Pikes Place i Seattle, har kaffeelskernes forbrug ikke været det samme. Eksotiske kaffedrikke som cappuccino, café latte og espresso er blevet hverdag for mange og efterspørgslen på kvalitetskaffeoplevelser er eksploderet.

Glæden, ved de mange skønne kaffespecialiteter, har naturligvis også haft indflydelse på den kaffe vi drikker i hjemmet, hvorfor mange har anskaffet sig maskiner og udstyr, så man kan få de samme høje kvalitet derhjemme. Ejer du en Nescafé Dolce Gusto maskine behøver du hverken mælkeskummer, espressomaskine eller træning som barista for at kunne lave kaffe som på caféen.

Med Starbucks At Home Serien klarer maskinen det hele med bare en kapsel og på blot et øjeblik.

Naturen i centrum

Hos Starbucks har man fra starten jagtet perfektion og derfor har man optimeret alle led i produktionen fra kaffebønne til kaffekop. Som en naturlig del af optimeringsprocessen begav Starbucks sig ud på en rejse til verdens mange kaffeproducerende lande for at lære om dyrkning, miljø og kultur. Det stod hurtigt klart at der var brug for investering i både knowhow, værktøj og mennesker. Derfor satte man gang i en række tiltag, for at forbedre samspillet i mellem natur og dyrkning – for at få et bedre resultat og skabe bedre forhold for natur og farmere. Starbucks oplevede nemlig at en investering i farmerne, gav dem bedre livskvalitet og bedre forståelse af beskyttelse af naturen.

Derfor er Starbucks plantage-partnere i dag en naturlig del af den innovation og læring som forsætter, som forsat er en del af Starbucks ustoppelige passion for at levere kaffeoplevelser i særklasse til dig og dine gæster.

En investering i samfundet

Starbucks har gjort det til en del af sin mission at investere i lokalsamfundet. Med butikker i hundredevis af lande og samarbejdspartnere på alle kontinenter er Starbucks en naturlig del af hverdagen for mennesker på hele kloden. Derfor har man med Starbucks Foundation lavet tiltag for at investere i mennesker. Starbucks Foundation står bl.a. for at uddanne unge mennesker, som ellers ikke ville have mulighederne grundet udfordringer og levevilkår. Starbucks Foundation giver redskaber og undervisning til børn og teenagere, så de selv kan skabe en ny og bedre fremtid for dem selv og deres familie. Derudover sørger de for at støtte lokale non-profit organisationers arbejde med at aktivere mennesker med udfordringer og giver muligheder til mennesker som ellers befinder sig på kanten af samfundet – såsom krigsveteraner og tidligere straffede.

Starbucks at Home – Caféen i dit køkken

Starbucks er for mange af os synonym med kaffespecialiteter. Siden den første butik åbnede i Pikes Place i Seattle, har kaffeelskernes forbrug ikke været det samme. Eksotiske kaffedrikke som cappuccino, café latte og espresso er blevet hverdag for mange og efterspørgslen på kvalitetskaffeoplevelser er eksploderet.

Glæden, ved de mange skønne kaffespecialiteter, har naturligvis også haft indflydelse på den kaffe vi drikker i hjemmet, hvorfor mange har anskaffet sig maskiner og udstyr, så man kan få de samme høje kvalitet derhjemme. Ejer du en Nescafé Dolce Gusto maskine behøver du hverken mælkeskummer, espressomaskine eller træning som barista for at kunne lave kaffe som på caféen.

Med Starbucks At Home Serien klarer maskinen det hele med bare en kapsel og på blot et øjeblik.

Naturen i centrum

Hos Starbucks har man fra starten jagtet perfektion og derfor har man optimeret alle led i produktionen fra kaffebønne til kaffekop. Som en naturlig del af optimeringsprocessen begav Starbucks sig ud på en rejse til verdens mange kaffeproducerende lande for at lære om dyrkning, miljø og kultur. Det stod hurtigt klart at der var brug for investering i både knowhow, værktøj og mennesker. Derfor satte man gang i en række tiltag, for at forbedre samspillet i mellem natur og dyrkning – for at få et bedre resultat og skabe bedre forhold for natur og farmere. Starbucks oplevede nemlig at en investering i farmerne, gav dem bedre livskvalitet og bedre forståelse af beskyttelse af naturen.

Derfor er Starbucks plantage-partnere i dag en naturlig del af den innovation og læring som forsætter, som forsat er en del af Starbucks ustoppelige passion for at levere kaffeoplevelser i særklasse til dig og dine gæster.

En investering i samfundet

Starbucks har gjort det til en del af sin mission at investere i lokalsamfundet. Med butikker i hundredevis af lande og samarbejdspartnere på alle kontinenter er Starbucks en naturlig del af hverdagen for mennesker på hele kloden. Derfor har man med Starbucks Foundation lavet tiltag for at investere i mennesker. Starbucks Foundation står bl.a. for at uddanne unge mennesker, som ellers ikke ville have mulighederne grundet udfordringer og levevilkår. Starbucks Foundation giver redskaber og undervisning til børn og teenagere, så de selv kan skabe en ny og bedre fremtid for dem selv og deres familie. Derudover sørger de for at støtte lokale non-profit organisationers arbejde med at aktivere mennesker med udfordringer og giver muligheder til mennesker som ellers befinder sig på kanten af samfundet – såsom krigsveteraner og tidligere straffede.